Roverscouts

Voor 18-21 jaar

Ben jij tussen de 18 en 21 jaar en wil je je eigen inbreng hebben in de groep? Kom dan een keer kijken! De roverscouts organiseren zelfstandig activiteiten die ze leuk lijken om te doen.
De roverscouts regelen zelf hun opkomsten, kampen en acties. Aan de opkomsten geven ze een eigen draai door hun creatieve inzet en ervaring. Ze organiseren elk jaar een kamp, genaamd Eilandkamp. De locatie is geheim. Op dit kamp zijn alle explorers die dat jaar overvliegen naar de roverscouts welkom, evenals kijkers. Zo kun je proeven wat rovers doen op een kamp!

Natuurlijk staan de roverscouts er niet helemaal alleen voor, ze hebben een adviseur die ze in kunnen schakelen als ze er zelf niet uitkomen.
Doe mee!

Wat voor jou?

Maak dan even een afspraak om te komen kijken en 3x vrijblijvend mee te doen. Onze roverscouts komen bij elkaar op de vrijdagavond van 19:30 tot 21:30 uur.
Als je interesse hebt, stuur dan even een mailtje naar: [email protected], zodat we weten dat je komt.